Podmínkou pro získání peněz na nákup vybavení bylo vyhotovení stanoveného počtu výstupů v podobě vytvořených vzdělávacích materiálů, proškolených pracovníků či individuálně odučených hodin.
Mezi hlavní cíle projektu Interaktivní výuka v ZŠ Kovářov, jak jsme náš konkrétní projekt pojmenovali, patřila podpora využívání ICT technologií ve výuce, které bude při vyučovacím procesu žáky aktivizovat, a zkvalitnění praktické výuky přírodovědných předmětů v souvislosti s renovací odborné učebny. Mezi další cíle se řadila podpora výuky anglického jazyka prostřednictvím v oblasti konverzace a komunikace.
Hlavní cíle projektu byly beze zbytku splněny. Splněn byl též dílčí cíl individualizovat výuku anglického jazyka a informatiky. Naše škola tak díky projektu naplňuje vizi moderní, efektivní a učící se školy, která je vytyčena ve Strategickém plánu školy. .
Přímo bylo podpořeno téměř 150 žáků, přičemž mnozí z nich i vícekrát v rámci různých šablon. Užitek z projektu však budou mít všichni žáci školy, neboť se stali či teprve stanou uživateli výstupů projektu.
Prospěch z projektu mají všichni pedagogové školy. Polovina z nich se naučila tvořit vlastní digitální učební materiály, několik z nich absolvovalo další vzdělávání. Ostatním přinesl projekt možnost používat vybavení i výstupy vzniklé v rámci projektu. Kromě toho plánujeme, že dovednost tvorby vzdělávacích materiálů jim bude aktivními kolegy na interních školeních předávána.
Pokud jde o výsledky jednotlivých klíčových aktivit (KA), všechny závazné hodnoty a ukazatele byly naplněny.
V rámci KA Individualizace cizích jazyků bylo odučeno 144 hodin a ve výuce byla díky individualizaci posílena konverzační a komunikační složka. Strategie vytvořené při dělení žáků na skupiny budou k dispozici i v budoucnu.
V rámci KA Individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií bylo odučeno 72 hodin a ve výuce byla posílena podpora schopností a dovedností každého žáka.
V rámci KA Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím digitálních technologií bylo vytvořeno 9 sad digitálních učebních materiálů v předmětech Občanská výchova, Anglický jazyk, Hudební výchova, Český jazyk, Vlastivěda, Přírodověda a Dějepis.
V rámci KA Vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií byli proškoleni čtyři učitelé, kteří své poznatky přenesli do praxe své výuky. Díky školení a tvorbě materiálů došlo ke zvýšení kompetencí učitelů v práci s ICT a zkvalitnění přípravy na výuku.
V rámci KA Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd bylo vytvořeno 8 sad vzdělávacích materiálů v předmětech Přírodopis, Chemie, Zeměpis a Praktika z přírodovědných předmětů.
V rámci KA Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji finanční gramotnosti žáků byli proškoleni dva učitelé, kteří své poznatky přenesli do praxe své výuky a zapracovali finanční gramotnost do ŠVP.
Významný přínos projektu spočíval v nákupu vybavení v oblasti ICT (interaktivní tabule, notebooky, počítače, GPS přístroje, elektronické učebnice) a vybavení přírodovědné učebny (pracoviště pro experimentální a praktickou výuku – elektro, plyn, voda).
Realizací projektu Interaktivní výuka v ZŠ Kovářov vytvořili naši učitelé digitální učební materiály:
Naše škola zpracovala v rámci šablony III/2 DUMy pro:
Český jazyk 6.-7.třída - Tvarosloví a skladba
Anglický jazyk 4. třída - Slovní zásoba 4. ročníku
Občanská výchova 6. třída - Člověk ve společnosti - rodina, škola, obec, vlast
Občanská výchova 7. třída - Člověk a stát - řízení státu, kultura, krajina
Občanská výchova 8.-9.třída - Člověk jako jedinec, Stát a hospodářství
Přírodověda 4.-5.třída - Živá a neživá příroda kolem nás
Vlastivěda 4.-5.třída - Naše vlast v historii a jako součást střední Evropy
Hudební výchova 6.-9.třída - Základy hudební teorie a dějin hudby
Dějepis 6.-9.třída - Klíčové události dějin
Naše škola zpracovala v rámci šablony V/2 DUMy pro:
Přírodopis 6. třída - Botanika
Přírodopis 7. třída - Zoologie
Přírodopis 8. třída - Orgánové soustavy
Přírodopis 9. třída - Mineralogie, petrologie, geologie, paleontologie a ekologie
Chemie 8. třída - Anorganická chemie
Chemie 9. třída - Organická chemie, oxiredukční děje
Praktika z př. předmětů 8.-9.třída - Přírodovědná praktika
Zeměpis 6.-9.třída - Regionální geografie světa a ČR
emailový kontakt, na kterém si mohou pedagogové vyžádat vytvořené DUMy:
zs.kovarov@volny.cz
Rozvrh vyučovacích hodin:
07:40 | 08:25 | 1. hodina |
08:35 | 09:20 | 2. hodina |
09:40 | 10:25 | 3. hodina |
10:35 | 11:20 | 4. hodina |
11:40 | 12:25 | 5. hodina |
12:30 | 13:15 | 6. hodina |
13:20 | 14:05 | 7. hodina |
14:10 | 14:55 | 8. hodina |
Rozvrh školní družiny:
06:30 | 07:30 | Ranní ŠD |
11:20 | 13:30 | Polední ŠD |
13:30 | 15:00 | Odpolední ŠD |
15:00 | 16:00 | Poodpolední ŠD |
Nenech to být
Upozornění na šikanu
Základní škola Kovářov, okres Písek
Kovářov 80, 398 55 Kovářov
ID schránky: 6s7mnrg
RED IZO: 650 039 611
IČO: 70 98 62 74
Zřizovatel: Obec Kovářov
Ředitel: Mgr. Libor Mandovec
Telefon: +420 739 455 074
Telefon ZŠ: +420 382 594 118
Telefon ŠJ: +420 382 594 215
Telefon ŠD: +420 605 504 427
E-mail: zs.kovarov@volny.cz
Oficiální stránky ZŠ Kovářov, okr. Písek © 2024
Provozovatel Galileo Corporation s.r.o.
Poslední aktualizace: 17. 4. 2024