Máme za sebou další školní rok poznamenaný covidovou pandemií. Zvláště první pololetí bylo opět spojené s rouškami, testováním a vyhlašováním karantén. Vyzkoušeli jsme si hybridní výuku a snažili se při hodinách doučování společně se žáky dohnat i to, co způsobilo předchozí zavření škol. Ve druhém pololetí jsme se postupně vraceli k normálu. K tomu, že si nemusíme navlékat a zase sundávat roušky, že výuka znamená chodit každý den do školy, že se mohou společně stýkat žáci z různých tříd, že můžeme opět pořádat mimoškolní akce.
A co se nám tento školní rok navzdory Covidu podařilo? Povedlo se nám „vrátit“ se společně se žáky k systematické školní práci. Dokladem toho určitě je, že letos žádný žák nebude opakovat ročník a že výsledky srovnávacích testů nám ukázaly, že žáci na konci 1. a 2. stupně pracují většinou podle svých studijních předpokladů.
Máme za sebou také první rok postupného zavádění nové Informatiky. Součástí tohoto předmětu jsou nyní základy programování a robotika, a proto se žáci 4. třídy mimo jiné učili také programovat jednoduché roboty.
Navzdory karanténám a riziku provázejícím spojování žáků z různých tříd se školní družině podařilo po celý rok organizovat pravidelné zájmové aktivity v podobě dílniček. Velký úspěch letos sklízela zcela nová dílnička právě s názvem Robotika.
Na jaře jsme se opět mohli vrátit k organizování tradičních školních i mimoškolních akcí. Žáci tak absolvovali opět celý plavecký i dopravní výcvik, poznávali svět mimo školu na exkurzích a výletech, po dvou letech se předvedli rodičům na besídce ke Dni matek, odpoledne vyráželi přihlášení žáci za zábavou i dobrodružstvím…
Skvělou akcí byla na závěr školního roku třeba Kovářovská olympiáda, při níž jsme vytvořili týmy, ve kterých společně soutěžili žáci od první do osmé třídy! Bylo to přesně to, co jako škola potřebujeme: spolupráci, vzájemnou blízkost a radost ze společných zážitků nebo ze společného úspěchu.
Chtěl bych na tomto místě poděkovat všem, kteří se na tomto školním roku podíleli. V prvé řadě pedagogům (učitelům, učitelkám, vychovatelkám i asistentkám), kteří už vědí, že pod slovem hybridní se neskrývá pouze označení pro automobil, který využívá více než jeden způsob pohonu…. (i když alespoň dvojí pohon to mnohdy chtělo). Velké díky patří také našim nepedagogickým pracovníkům: paní hospodářce, panu školníkovi, paním uklízečkám i paním kuchařkám.
Libor Mandovec, ředitel školy
Rozvrh vyučovacích hodin:
07:40 | 08:25 | 1. hodina |
08:35 | 09:20 | 2. hodina |
09:40 | 10:25 | 3. hodina |
10:35 | 11:20 | 4. hodina |
11:40 | 12:25 | 5. hodina |
12:30 | 13:15 | 6. hodina |
13:20 | 14:05 | 7. hodina |
14:10 | 14:55 | 8. hodina |
Rozvrh školní družiny:
06:30 | 07:30 | Ranní ŠD |
11:20 | 13:30 | Polední ŠD |
13:30 | 15:00 | Odpolední ŠD |
15:00 | 16:00 | Poodpolední ŠD |
Nenech to být
Upozornění na šikanu
Základní škola Kovářov, okres Písek
Kovářov 80, 398 55 Kovářov
ID schránky: 6s7mnrg
RED IZO: 650 039 611
IČO: 70 98 62 74
Zřizovatel: Obec Kovářov
Ředitel: Mgr. Libor Mandovec
Telefon: +420 739 455 074
Telefon ZŠ: +420 382 594 118
Telefon ŠJ: +420 382 594 215
Telefon ŠD: +420 605 504 427
E-mail: zs.kovarov@volny.cz
Oficiální stránky ZŠ Kovářov, okr. Písek © 2024
Provozovatel Galileo Corporation s.r.o.
Poslední aktualizace: 25. 4. 2024